IKLAN

Rabu, 14 Mei 2014

RAHSIA KESIHATAN, KECERGASAN & KECANTIKAN TERBONGKAR!!!


Salam Sejahtera




Nadhuha Pitera Pearl Coffee. Produk berasaskan kopi terkini yg baru saja memasuki pasaran 3 MINGGU lepas, tetapi sudah teredar dan tersebar ke hampir seluruh negeri di Malaysia. 







<<< Menggabungkan 3 eleman: KESIHATAN, KECERGASAN & KECANTIKAN

★ KESIHATAN: Mengandungi DAUN BELALAI GAJAH dan MADU KELULUT yg dapat membantu mereka yg mempunyai masalah kanser, buah pinggang, radang prostat, kolesterol, tekanan darah tinggi, asid urik tinggi, diabetes dan banyak lagi.

★ KECERGASAN: Mengandungi HABBATUS SAUDA' yg mampu memulihkan tenaga dengan cepat. Juga memberi kesan yg amat baik kepada kelancaran darah di dalam badan.

★ KECANTIKAN: Mengandungi PITERA, PEARL (mutiara) dan COLLAGEN yg merupakan bahan semulajadi untuk pencerahan dan kelembapan kulit. Anti-penuaan dan mampu membuatkan tekstur kulit menjadi lebih halus. PEARL (mutiara) juga adalah rahsia kecantikan kulit para Maharani China sejak 4,000 tahun lalu untuk kecantikan kulit dan wajahnya.


<<< Produk Muslim. 100% dijamin HALAL dan menggunakan bahan-bahan semulajadi.


<<< Sesuai utk semua golongan. Lelaki, perempuan, dewasa dan kanak-kanak. Malah sesuai utk dijadikan minuman SEISI KELUARGA.


<<< Santai-santai je. Dengan menikmati secawan atau dua cawan kopi setiap hari, anda akan kelihatan lebih CERGAS, KULIT YG BERSERI dan KESIHATAN yang terjaga. Insya' Allah berkesan (Dengan Izin-NYA). Tidak ada kesan sampingan.


*** Harga biasa untuk di SARAWAK ialah RM66.90 (1 kotak). Tetapi sekarang tawaran istimewa dengan HARGA PROMOSI hanya RM44.90 (1 kotak) - 1 kotak ada 20 sanchet. 

*** Free postage ke seluruh SARAWAK. COD Kuching & Samarahan shj.

*** Cepat dapatkan sekarang. HARGA PROMOSI akan ditamatkan bila-bila masa sahaja. Order sekarang anda jimat lebih daripada RM20.


--------------------------------------

CARA NAK ORDER:

DIAL/SMS/WHATSAPP: 010-8412648 (Amir) / 019-5476337 (Atif)

atau

0 orang sedang minum kopi:

MEREKA SUDAH MENCUBANYA... ANDA??!